Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2015 18:25 - Най-шантавите 10 въпроса от интервюта за работа през 2014
Автор: blondinkas4uk09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3078 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Периодично ви пускам в този блог един любим списък – „Най-шантавите въпроси“ от интервюта за работа”. Подборката, традиционно, е на HR сайта Glasdoor, който работи с огромен масив от данни и наистина разполага с информация какви въпроси се задават на интервюта за работа в САЩ. И така, времето от последната класация се изтъркаля неусетно и се появи новият списък. Готови ли сте да разберете с какво се сблъскват невинни и напълно неподготвени кандидати за работа в големи и утвърдени компании? Наистина? Добре, четете и мислете как бихте се измъкнали от подобни ситуации, ако ви споходят. (Неангажиращо предлагам някои опции за отговори. Не, че е много вероятно да ви попитат нещо подобно и съвсем не, че е добра идея да се придържате към предложенията ми…)

„Какво бихте направили, ако сте единственият оцелял при самолетна катастрофа?“
Бих казал, че е хубаво да се прецизира – на остров, на самотен остров, в Аляска, в океана, или в центъра на Чикаго? Ранен ли съм? Заклещен ли съм? Трезвен ли съм? Щото, нали, от тези подробности зависят леките вариации в отговора.

„Кое е любимото ви парче от 90-те години?“
Зависи. Без алкохол – Where did you sleep last night (unplugged) на Nirvana. С алкохол – Sabotage на Beastie Boys. (Има и удължена версия на този отговор, но не бих я препоръчал на никого. Като се замисля, и съкратената по-горе, също не бих я препоръчал.)

„Ако се събудите и установите, че имате 2000 нови мейла, а можете да отговорите само на 300 от тях, как бихте подбрали на кои?“
Ако се събудя с 2000 мейла, които не са спам, просто ще реша, че не ми е ден и ще легна пак да спя. Да не се лъжем – 300 смислени отговора не може да напише и невротик с IQ 180.

„Кой би победил в кютек между Спайдермен и Батман?“
Да си припомним класическия виц: „С какво се убива Човекът Паяк (Спайдермен)? С Човека Чехъл!“ Мисля, че Човекът Чехъл би свършил работа и срещу Човека Прилеп (Батман), а и накуп срещу двамата. Не ли?

„Ако можете да имате машина, която произвежда стодоларови банкноти до края на живота ви, колко бихте платили за нея сега?“
Както споменах по-горе: детайлите имат значение. Ако произвежда законни банкноти, което не звучи твърде вероятно, следва ново питане – с каква скорост ги произвежда? Ако са незаконни, не им я ща машината, да си я държат и да си ходят с нея в затвора.

„Какво закусвахте?“
По стара рецепта, изядох една жива крастава жаба точно днес, за да съм сигурен, че нищо по-неприятно няма да ми се случи през целия ден.

„Как бихте описали жълтия цвят на някого, който е незрящ?“
Трябва първо да се разбере, дали незрящият има и синестезия. Ако няма… е, няма.

„Ако ви накарат да разтоварите един Боинг 747, пълен с желирани бонбонки, какво бихте направили?“
Аз мога да припадам артистично и при по-скромни задачи, да ви кажа…

„Колко хора са излетели миналата година от Чикаго със самолет?“
Трима. Не са ли трима? Шегувам се – точно толкова, колкото са и кацнали в края на респективния полет, уверявам ви. В самолетите се следи изкъсо никой да не изчезва по време на полет.

„Коя е любимата ви принцеса на Дисни?“
Откак имам малка дъщеря, всичките вече ги чувствам като роднини, а не е хубаво да се предпочитат едни пред други роднини.

Стефан Марков

Източник:http://blog.jobtiger.bg/2015/03/naj-shantavite-10-vaprosa-ot-intervyuta-za-rabota-prez-2014.html

 




Гласувай:
7



1. blondinkas4uk09 - :)
19.03.2015 18:51
:) :) :)
цитирай
2. merlin68 - Мен веднъж на интервю ми зададоха ...
19.03.2015 20:08
Мен веднъж на интервю ми зададоха следния въпрос - Вие бихте ли се съгласили на престижна работа, но за ниско, или дори без възнаграждение?
- Да, разбира се, бих се съгласил на възможно най-престижната работа и без никакво възнаграждение, но само в условията на комунизъм.
Не ме назначиха капиталистите гадни:)
цитирай
3. blondinkas4uk09 - Лоша работа, Merlin,
19.03.2015 20:48
неприятно нещо ти се е случило. :) Не по-малко интересни, обаче, са питанията на кандидатите за работа. Обичам ги! Например на мен веднъж кандидат за работа ми зададе следния въпрос: "Когато влизам сутрин в офиса, осветлението автоматично ли ще се включи или аз трябва да го пусна?" Тъй като не знаех отговора, обещах да проверя и да се обадя да кажа. По-късно звъннах на човека и предадох следната "критична" информация: ако дойде в офиса пръв, ще трябва да натисне стандартния ключ и да го пусне, след това, ако няма движение повече от 10 минути, то автоматично ще загасне, но тогава не е необходимо да се натиска отново ключа, а е достатъчно да има раздвижване... :)
цитирай
4. arrow11 - И отговорите си ги бива :)
20.03.2015 16:04
И отговорите си ги бива :)
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Aaarrooowww... Хайде, напиши някое стихо, че ми липсваш!:)
20.03.2015 18:02
Чакай сега да ти отговоря кифленско и скучно (макар и вярно) :):

"С появата си ми усмихна деня!" :)

цитирай
6. unearthly - "Косата Ви естествено руса ли е, или я изрусявате?"
21.03.2015 09:04
"Аз в стаята за интервюто за работа ли съм или съм объркала вратите и съм попаднала в стаята за подбор на манекенки?"
Не съм конфликтна личност и хуморът не ми е чужд, но не смятам подобен въпрос като горния за уместен и не се срамувам от отговора си.

Ако позволите и аз да завърша "кифленско и скучно":
"Прочетеното ми усмихна деня!" ;););)
Пролетен поздрав.
Мона
цитирай
7. ednalady - блонди с чук ,мерси за пожеланията ,мила...
21.03.2015 19:04
Да ти се връщат ,умножени по 10 !!

И аз съм фенка на братята роми..
Машалла ,Гече Ефендим за шлъокавицата ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondinkas4uk09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 524273
Постинги: 72
Коментари: 883
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930