Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 01:45 - Двубой с блогър и домати
Автор: blondinkas4uk09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8886 Коментари: 32 Гласове:
24

Последна промяна: 06.04.2014 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обявила съм двубой на един съблогър, кой от двама ни ще отгледа повече домати този сезон. Не съм сигурна, че той прие предизивикателството, но връщане назад няма - аз вече съм се хвърлила в битката.
Та ето това е мястото, където скоро доматките ми ще бъдат засадени - засега има само цветя и фиданки.

image

  И лалета в близък план. Упс, и малка част от десния ми крак.

image

Тъй като очевидно домати липсват, както се забелязва, наблягам на марулката.


image

Виж ти, и праз ми е останал все още.

image

Двубоят само за домати ли беше? Или и за розмарин? И дали при розмарина няма да се окажа абсолютен победител?

image

Не мога да се сдържа и да не публикувам пролетни цветя.

image

И най-любимите ми... в близък план.

image

А също и пролетен черешов цвят.

image

А, ето къде се разхождала "Бухла" - милата ми мацка - чистокръвна улична порода.


image

Точно по същия начин и аз се правя на разсеяна, когато ме снимат. И двете си падаме по небрежни пози.

image

Време е за мляко с нес на терасата, че се изтощих от снимане.


image

А, за малко да забравя... продавам старата си вила....


image






Гласувай:
26



1. apostapostoloff - Не е ли по- добре да
06.04.2014 03:32
направим една шведска тройка? Чукането е по- сладко от доматите.
цитирай
2. djani - Национално развлечение..
06.04.2014 09:05
Дамо да не дойде "Монсанто" със забраната за наши сортови и със своите семена за "Пластмасови" домати. Че, нашите им се надупиха яко...
цитирай
3. milady - силви, очаквах ...пове4е, sweety tuty ;)
06.04.2014 09:08
нещо скапана ми се струваш ..
Не си в добра кондиция..
казваам го ,най приятелски ..
хубав ден ;)
цитирай
4. blondinkas4uk09 - Сигурно си прав, Апостол, :)
06.04.2014 09:20
но мен не ме търси за чукане - бая фригидна съм. Затова кротко ще си ям домати. :)
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Джани,
06.04.2014 09:24
то понякога е лошо, но в случая е хубаво, че с нас никой не може да се справи: ни Монсанто, ни Баба Яга. :)
цитирай
6. getmans1 - Ха-ха-а
06.04.2014 09:26
Ще стане ЯКА шведска тройка щом блондинката е с черен чепик, ама то в три и половина „ти се иска че и две не виждаш“
цитирай
7. blondinkas4uk09 - Милейди,
06.04.2014 09:26
готово бе, Мила. Само кажи, кое е малко и веднага ще пробвам да го коригирам: текста ли, снимките ли, цветята или праза... :)
Хубав ден и на теб!
цитирай
8. blondinkas4uk09 - Дали пък да не взема да се замисля за тройка,
06.04.2014 09:48
щом и ти, Getmans1, казваш че ще бъде яко. :)
цитирай
9. paciencia - Създаваш свежо настроение:)
06.04.2014 10:48
А Бухла е страхотна!!! Завидях ти(за нея). Успех в реколтата и в двубоя с блогъра:)))
цитирай
10. theeconomist - Бравос, руса моме!
06.04.2014 11:04
Но казват, че било на слана, да показваш несвоевременно разсада.
И при мен тировете за домати са готови, но ще кача снимки само от цветенца! :-))

"Бухла"...блондинка? Ще покажа снимките на Бухчо и ако кастинга го заинтересова....
После за облога - не е въпрос на количество, скъпа блонди, а на качество! Ако отгледаш 3 декара "балка" за консерви, считай се от сега победител!
Но приемам предизвикателството, като истински брюнет! Ан гард!

Розмарин нямам, но с лаванулата си ще те скъсам...Имаш ли молци?
Вилата ти е бая новичка, не я продавай! :-))
цитирай
11. blondinkas4uk09 - Благодаря Paciencia, за подкрепата :)
06.04.2014 11:56
И от името на Бухла, благодаря. :)
цитирай
12. freeoldmen - Чудесна гледка си имаш!
06.04.2014 11:58
Искрено завиждам.
А пък подготовката на градината- пълен отличник си...:-)))
цитирай
13. hloris - Привет! :)
06.04.2014 12:15
Направо съм свръх приятно изненадана как една блондинка е спретнала такава
прекрасна пролетна идилия,цветна градинка,а и зеленчуковата е добре подготвена!
Успех в борбата с блогъра,не ви ли трябва арбитър?!
Може да си избереш от тук коментиращите,само мен не ме слагай там,защото съм полублондинка и съм пристрастна естествено!
А,и нали само ще продавате вилите си с Икономиста,няма да се биете с тях;)))
Заредих си сетивата с пролетно настроение поне!
пп.И аз си имам нещо подобно,и зная какво удоволствие е!
Поздрави за чудесния пост!
цитирай
14. blondinkas4uk09 - Theeconomist,
06.04.2014 12:30
Сега да не си помислиш, че слана ще ме попари и това ще ти донесе победа, по-добре не се отпускай. Аз съм над тези неща като слана, дъжд и вятър. :)
Ако Бухчо не прояви интерес към Бухла, ще го разбера, защото тя е ужасно своенравна: ни се води, ни се кара. :)
"Балка" за консерви - в никакъв случай, всяко коренче ще бъде с родословно дърво, което да докаже вкусовите качества на плодовете му. :) Е, ще има малко и чери домати за любителите на този сорт, макар че аз не съм сред тях.
Явно ще нулираме резултата: розмарин срещу лавандула, защото лавандула нямам (засега). Пардон, прав си, имам в гардероба в някакви контейнерчета, да ме пазят от молци.
Може и да е новичка, вилата, ама искам такава, с повече рога. :)
Държиш ли се? :), че искам достоен противник! :)
цитирай
15. theeconomist - Можем да си разменим вилите и ....рогата!
06.04.2014 12:48
Виж, Бухчо е истински котак и при това пресноебец / т.е. младеж /, така че, кой знае?
За родословно дърво - нямам, но има хора, дето след бас за домати с мен са си яли сламените шапки. Та, ти дано нямаш!
Разбира се, че и аз имам чери. Иначе с какво маслините ми ще си пият узото? :-))
цитирай
16. blondinkas4uk09 - Фрий, и аз обожавам тази гледка, :)
06.04.2014 12:49
защото всичко е толкова натурално красиво, а не някакво измислено и напудрено.
Виж за подготовката на градината - имам учители - перфекционисти в лицето на мама и тате, които могат да изкарат часове да изправят някой ред с 1 см. :)
цитирай
17. blondinkas4uk09 - Привет, Hloris, и благодаря :)
06.04.2014 13:21
Макари и често с Икономиста да мислим различно, основно по отношение на разни политически лица и действия, надявам се до бой с вили да не стигнем. Аз обикновено съм миролюбива и освен това той ми е по-близък от Путин, Обама или Меркел - с него разменям по някой и друг коментар поне веднъж седмично, а с гореизброените политици - не си говоря веднъж седмично. :) Така че те за мен са абстрактни идеи, които едва ли ще тръгна да защитавам страстно с вила в ръка... :)
Ееех, не трябваше да си признаваш, че си полублондинка и можеше да станеш един безпристрастен :) арбитър.
Надявам се и ти по-често да имаш време за твоята градинка, полянка и за всичко, което ти е приятно. :)
цитирай
18. blondinkas4uk09 - Тheeconomist,
06.04.2014 14:08
щом казваш, че Бухчо е истински котак, супер! Искам най-доброто за Бухла. Остава само и те двамата да се харесат. :)
Сега, ако ще се губи бас (в което не вярвам), нека поне да е приятно: така че отивам да си поръчам шоколадова шапка. :)
цитирай
19. joysii - Гледката прекрасна, писенцето - ...
06.04.2014 14:29
Гледката прекрасна, писенцето - също. Но...как имате време за градини, дръвчета, марули....,бе хора?
Аз с един уикенд не мога да се справя - дали да пътуваме, дали да чистя, дали да сготвя, дали да помързелувам....какви ти марулки и доматки....да не говорим,че е наложително да обмисля нещата и в професионален план...мани,мани...
цитирай
20. theeconomist - Ха, ха, ха, шоколадова шапка - удари ме в земята!
06.04.2014 15:20
С такъв човек с чувство за хумор, не е грях....и да спечелиш! :-))
цитирай
21. blondinkas4uk09 - Благодаря, Joysii, :)
06.04.2014 15:29
Да си призная, аз си имам помощници (дано сега Икономиста не ме дисквалифицира :)). Иначе чистя през седмицата: понеделник - едната стая + пералня, вторник - другата стая + пералня ..... и т.н. Готвенето ми включва само много елементарни и бързи манджи: салата, зеленчукова супа, боб, обработени меса и риби на скара или в тавичка във фурната. Обикновено два уикенда в месеца имам време за градини и дръвчета - и то в комбинация - малко работа, малко СПА след работата в един хотел наблизо. Понякога и всеки уикенд, де. Аз принципно съм доста мързелива, но през пролетта и лятото, ако не пътувам някъде извън София, започвам да мухлясвам в тоз' апартамент. А дори и да седя в него, нищо не правя, като днес, например: цял ден с лаптопа в леглото. Е, верно свърших и малко работа - отговорих на някакви имейли, на които не успях в петък и направих и палачинки. :) А снимките тук са от вчера.
цитирай
22. joysii - Да си призная, аз си имам помощници ...
06.04.2014 21:26
blondinkas4uk09 написа:
Да си призная, аз си имам помощници (дано сега Икономиста не ме дисквалифицира :)). Иначе чистя през седмицата: понеделник - едната стая + пералня, вторник - другата стая + пералня ..... и т.н. Готвенето ми включва само много елементарни и бързи манджи: салата, зеленчукова супа, боб, обработени меса и риби на скара или в тавичка във фурната. Обикновено два уикенда в месеца имам време за градини и дръвчета - и то в комбинация - малко работа, малко СПА след работата в един хотел наблизо. Понякога и всеки уикенд, де. Аз принципно съм доста мързелива, но през пролетта и лятото, ако не пътувам някъде извън София, започвам да мухлясвам в тоз' апартамент. А дори и да седя в него, нищо не правя, като днес, например: цял ден с лаптопа в леглото. Е, верно свърших и малко работа - отговорих на някакви имейли, на които не успях в петък и направих и палачинки. :) А снимките тук са от вчера.

=========
Машлла! И това ако ми е "доста мързелива"....:):):):):).
Поздрави, организираш си нещата добре, според настроението и желанията, а това е най-важното днес.
Да нагушиш мацата, ух, как обичам котенца!

цитирай
23. blondinkas4uk09 - Ще я нагуша
06.04.2014 21:48
тази космата фльорца. :)
цитирай
24. etyna - Чудесноо!
06.04.2014 21:58
От мен ракийката! :-)
цитирай
25. blondinkas4uk09 - Супер, Ети :)
06.04.2014 22:30
Само да намерим и някой с агне и сме готови за предстоящите празници. :)
цитирай
26. christof - Виждам, че дъртият мераклия, ас...
06.04.2014 23:32
Виждам, че дъртият мераклия, астрологът-милионер Апостолофф ти е направил мръсно предложение. Той е просто един извратен дядка с перука, който само да види нечий женски ник, веднага превключва на fuck-режим. Не му обръщай внимание. Аз само се чудя, като прави толкова хороскопи, дали си е направил един и за себе си, че да разбере какъв жалък нещастник е.
цитирай
27. blondinkas4uk09 - Да, закача ме Апостол :)
07.04.2014 00:04
Само не ми е ясно дали според хороскопа ми излиза, че съм най-подходяща за тройка, или... И кога точно да се хвърля в това приключение: когато Луната ми влиза в четвърти дом или когато Меркурий залязва (много ли си пролича, че не съм в час с тази терминология :))
Благодаря ти, Christof! :)
цитирай
28. precoria - ...
07.04.2014 00:12
Видях красива градина...А битките винаги имат смисъл, в тях се разпознаваме.Успех!
Поздрави!
цитирай
29. blondinkas4uk09 - Благодаря, Precoria,
07.04.2014 00:42
много мъдри думи: "А битките винаги имат смисъл, в тях се разпознаваме".
цитирай
30. pvdaskalov - При липса на четвърти играч на карти...
11.04.2014 20:07
... трима души играят т.нар. "руска тройка". Нали за такава игра става дума?
Сега - два кратки вица:
Един горд собственик на куче научил своя любимец да играе на карти, но никога не си партнирал с него, защото, когато му дойдели хубави карти, то си въртяло опашката и така се издавало.
А красивата писанка ме подсети за друг виц. Наш Шаро издържал всички тестове за секретар на министъра. Накрая го попитали дали знае чужди езици и той рекъл "Мяуууууу".
Колкото до прелестната градинка, ще кажа, че това е една твоя мечта, Бло, защото от твоя балкон в София не може да има такава гледка и тя да е лично твоя.
Прости ми. Не се заяждам...
Пиер
цитирай
31. blondinkas4uk09 - E, ето те и теб, Пиер,
11.04.2014 21:03
чудех се къде изчезна, а ти си събирал вицове. :) Всъщност, ако трябва да съм откровена, не се чудех много, защото няколко пъти вече те виждам да крачиш с леля Лида по "Ц.Симеон", обаче се притеснявам да ти се обадя, да не би тя да се окаже някоя ревнивка и да ми стовари някой тупаник по главата. :) А гледката си е съвсем реална, както и черешите са си абсолютно реални кюстендилски череши. :)
цитирай
32. pvdaskalov - Ама моля ти се, Бло!
13.04.2014 20:58
Как може да си помислиш такова нещо? В най-лошия случай да те поканим на кафе, а леля ти Лида да ти покаже как ниже мъниста за гривнички и герданчета за малки момиченца като теб.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondinkas4uk09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523689
Постинги: 72
Коментари: 883
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031