Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2013 15:51 - Грубо!
Автор: blondinkas4uk09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1003 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.01.2014 19:15


Събуждам се тази сутрин, ама изглежда продължавам да сънувам... Сънувам ли? Пия две кафета, пак същото... значи сигурно е истина!!!

Ей така изневиделица се случи... Денят уж започна нормално.. Петък е, мисля си, ще го карам по-лежерно... Я, като начало, да взема да хвърля едно око на новините. Стартирам лаптопа, отварям една уеб страница и ... срещу мен  тъпо... надървено... разрошило вежди... се блещи едноооооо (ммм, как да го нарека по-деликатно), значи срещу мен се блещи осмото чудо на топ анторопологическите малформации и деветата глава на Горгона Медуза едновременно. Преодолявам началния ужас и буквите започват да се понаместват в мозъка ми и да правят изречения, само за да разбера, че ей това престъпно, нагло, уродливо същество ще оглави родната МИ5, ще бъде нашият роден Джеймс Бонд! (Холивуд, моля да обърнете внимание как изглежда прототипът, за да не се излагате със следващия Агент 007 филм.)

Снишавам се на стола, за да не ме забележи нЕкой чужденец, и да вземе да иска да се изкажа по въпроса, че изобщо не зная какви разумни обяснения да давам този път за действията на българската политическа паплач.

Да, съвсем логично е да имаме получовек полупрасе на този пост, а и на всеки друг държавен пост.

И сигурно е съвсем логично управляващите за пореден път да ни казват: „Разбрахте ли? Смятаме Ви за пълни идиоти!"




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondinkas4uk09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523768
Постинги: 72
Коментари: 883
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031