Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 20:22 - За сексуалната и духовна немощ
Автор: blondinkas4uk09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 97082 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 03.01.2015 23:47


Посвещава се на един шофиращ младеж, който днес ме попита: "Къде караш, *****?

Имам една огромна молба към тези, които се припознават в горната реплика: 
Тъй като съм фен на разнообразието, най-любезно моля за малко повече креативност, т.е. да опитат да заменят думите "овца", "крава", "к**ва", "п**ка" с нещо по-нестандартно, защото гореизброените вече ми е много скучно да ги слушам. Освен това, за голямо разочарование на употребяващите тези... "сравнения" искам да кажа, че те не предизвикват у мен нищо друго освен смях и искрено съжаление  към изричащия ги заради сексуалната и духовната му немощ. Защо съм сигурна, че е така ли? Защото няма щастлив човек, с  приличен сексуален и духовен живот, който да изразява отношението си към случващото се около него по този отчаян  начин. Всеки път, когато чуя подобна реплика, искам да попитам: "Пич, с какво мога да ти помогна?" Вероятно съм някакъв добър човек, защото ми се ще да направя нещо, така че бълващият-тези-слова да се почувства поне малко по-щастлив и да погледне една идея по-ведро на живота. Но, както разбирате, чисто физически ми е невъзможно да пробвам психоаналитичните си способности с всеки един травмиран водач на МПС. Просто са... много!
Затова, съветът ми е: сами да пробват да се справят, дето се вика: "Ако сам не си помогнеш, няма кой да ти помогне!" Сигурна съм, че те ще се справят, ще се справят, ще се справят...
А... има още нещо, за което искам да предупредя: Случва се, ей така, както си карам кола  понякога и... да объркам нещо. И аз не съм безгрешна, все пак. И като се започне: то са клаксони, то са фарове, то мигачи, то с мръсна газ минават пред мен - а отляво, а отдясно ... Пък като минат пред мен и се започва втора серия: газ, спирачка, газ, спирачка, газ, спирачка... Не я разбирам много тази игра и не ми е ясно какво се очаква от мен да направя! Но нека се знае, че не е изключено да взема да се ошашкам, и ако това ми се случи, например на "Цариградско шосе", така да нацепя някой отзад, че на мотела на Ихтиман да го питат закъде бърза...

И за да завърша оптимистично, ще кажа: Важно е лудите, управляващи МПС-та, да се лекуват - винаги има надежда!



Тагове:   немощ,   скорост,   кола,


Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondinkas4uk09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 524143
Постинги: 72
Коментари: 883
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930