Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 23:33 - Кратък тест как да определим дали референдумът за Крим е законен и морален
Автор: blondinkas4uk09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13085 Коментари: 45 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

По-долният изключително кратък тест ще определи дали референдумът за съдбата на Крим е законен и морален и дали е редно спорове от такъв характер да се решават точно по този начин.

Няма правилен и грешен отговор на теста, всеки преценява за себе си.

Ето го и самия тест:

Затваряте очи и си представяте следната картина:

Населението на България между Бургас и Кърджали решава да се присъедини към Турция, заедно с територията, на която живее. Определя си дата за референдум на 6 май (примерно). Междувременно Турция изпраща войски да защитават хората, живеещи в този регион и да гарантират честността на вота. На 6 май, 93% гласуват за присъединяването на тази част от България към Турция и се пристъпва към изпълнение на волята на народа...................

Боли ли?

Ако боли, значи  референдумът за Крим според Вас не е нито законен, нито морален.





Гласувай:
19



1. анонимен - "Ако хората не пазят свободата си,
17.03.2014 00:02
тези които мечтаят за тирания ще им я отнемат. Тираните са активни и волеви и ще посветят живота си на каквито и да е богове - небесни или земни, за да сложат в окови спящите."

Волтер.
цитирай
2. blondinkas4uk09 - Thanx, Брю, за тази мисъл!
17.03.2014 00:19
Сигурно е прав човекът...
цитирай
3. freeoldmen - Примерът не е коректен.
17.03.2014 00:22
Ако е само да се упражняваме в демагогия, пак не бих участвал.
Защо сравняваш измислена държава като Украйна с България?
Защо говориш за закони, когато те постоянно са изтезавани от силните на деня?
Може би очакваш контри с посочване на нещастията в Косово, референдумите в Шотландия, Каталуния и други конфликтни точки.
Няма да ги изтъкна, защото не ми пука за тях.
Но за съсипаната България ме боли, тука си права...
И точно тук е некоректното.
цитирай
4. blackpredator - Блондинката си е блондинка ;)
17.03.2014 00:35
Щеше да ти е верен примера, ако тая територия беше автономна област
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Фрий, съгласна съм, че примерът не е съвсем коректен.
17.03.2014 00:47
Подобен сценарий за България обаче е възможен и винаги ще се намери някой, който ще ти донесе от 9 кладенеца вода, че и България е измислена държава. Ако искаш моето мнение за Крим, аз смятам, че след като 93% от населението искат да са част от Русия, тогава ми се вижда напълно редно да бъдат част от Русия. Проблемът е, че Украйна ще я боли. Затова трябваше между Украйна и Русия да има диалог - за да бъде болката по-малка. Все още се надявам, че такъв диалог ще има въпреки резултатите от референдума.
цитирай
6. blondinkas4uk09 - Така е, Блеки, затова нямам претенции да съм брюнетка, нЕмам мозък
17.03.2014 01:00
за тая работа. :) Все пак мисля, че това са просто детайли. Днес сме една държава, утре регионът, за който говоря може да е автономна област, а вдруги ден част от Турция. Всяко нещо с времето си, не дай си, Боже! А може и това с автономната област да го прескочим, кой знае. Важното е, че населението в определен регион на България също иска да е част от Турция, толкова силно колкото и населението на Крим иска да е част от Русия. А имаш ли желание, се намира и начин. :)
цитирай
7. kostadin - А защо да разговаряме с пора които са ...
17.03.2014 01:03
А защо да разговаряме с пора които са се отнесли некоректно .
цитирай
8. blondinkas4uk09 - @Костадин: Защото, ако не разговаряме помежду си
17.03.2014 01:10
това създава напрежение, което не е ясно докъде ще доведе.
цитирай
9. freeoldmen - Хайде сега и аз да те изненадам малко.:-)
17.03.2014 01:11
Ако сме я докарали до там, че част от България след честно волеизявление на 93% от населението желае да бъде част от друга държава, няма да отида да режа глави, само и само да запазя някаква измислена граница, която е местена стотици пъти през вековете.
Държавата се изгражда от хора с еднакъв мироглед. След като си позволил твоите хора да мечтаят за друго, значи не си достоен да бъдеш суверен...
цитирай
10. анонимен - Моля. Пак заповядВай :))
17.03.2014 01:24
blondinkas4uk09 написа:
2. blondinkas4uk09 - Thanx, Брю, за тази мисъл!
Сигурно е прав човекът...


Ами... ще си позволя да те "защитя" от:
blackpredator написа:
Блондинката си е блондинка ;)
Щеше да ти е верен примера, ако тая територия беше автономна област

със следната мисъл:
"Свободата на изразяване не включва непременно правото да ви вземат на сериозно."
Хъмфри ( май беше :))
като същевременно си мисля, че ти говориш в такъв аспект:
"Индивидуалното посвещение в усилията на една група – това е което прави тима успешен, компанията успешна, обществото успешно, цивилизацията успешна."
Винс Ломбарди

( брюнетка си, брюнетка си - недей да лъжеш :))
Байдуей...
Congratulations on what is behind your words in your post!
( As far as I think I've got it in. .. stupid brain :))

Лека... работа :))
http://www.youtube.com/watch?v=WIoxlTECcQM
цитирай
11. анонимен - ХАХ!
17.03.2014 01:26
blondinkas4uk09 написа:
@Костадин: Защото, ако не разговаряме помежду си
това създава напрежение, което не е ясно докъде ще доведе.


Това го чета след предходния си коментар.
Явно правилно съм схванал ( тоя път :)) и втората мисъл, която ти "подарих" се вписва в картинката.
цитирай
12. blondinkas4uk09 - Фрий, знаех си, че си моята сродна душа, :)
17.03.2014 01:31
съгласна съм 200% с това, което казваш, дори и повече.:) Някой иска да е част от ЕС, друг не иска, трети иска да е част от Турция - трябва да се потърси начин всеки да е максимално удовлетворен. Защо трябва да се мъчим заедно? С теб си говорихме веднъж, че най-вероятно държавите в бъдеще ще изчезнат.
цитирай
13. blondinkas4uk09 - Брю, защитнико мой,
17.03.2014 01:52
много си мил, но компанията ми е изключително толерантна към този провокативен постинг. Искрено благодаря за това на коментиралите дотук!
Ако спра да отговарям на коментари, не е от неуважение, а защото все още извънземните от Витоша (справка: freeoldmen), не са ме превърнали в зомби и имам някаква човешка нужда от сън. :)
цитирай
14. анонимен - Абе... замислих се...
17.03.2014 02:14
blondinkas4uk09 написа:
Брю, защитнико мой,
много си мил, но компанията ми е изключително толерантна към този провокативен постинг. Искрено благодаря за това на коментиралите дотук!
Ако спра да отговарям на коментари, не е от неуважение, а защото все още извънземните от Витоша (справка: freeoldmen), не са ме превърнали в зомби и имам някаква човешка нужда от сън. :)


дал' да не им обещая буре вино и печено агне и да ги насъскам с/у теб, но... нал' съм Брю-нет ( тоест Извисен - не като Бло-ндинките... :)) и тА съжалих :))
Но все пак не прекалявай с толерантността ми.
А и нал' казваш, че сме тук да се забавляваме - Бурето /пълно с руйно/ и агнето /печено по хайдушки/ би издигнало дискусията до небивали висини. :))

Така де - да внеса малко несериозност, щото да не заприлича на... сухо, партийно, политическо събрание. :))
цитирай
15. djani - Смешен плач...
17.03.2014 08:53
Света все повече са превръща в такъв на регионите, а не на държавите. И това е продиктувано предимно от икономически интереси. По тази причина е висок и процента на гласувалите в Крим за Русия, където населението ще се чувства икономически по-обезпечено. За това ще са и референдумите в Италия, Испания и Шотландия. Носталгията по националното се превръща все повече в сантимент, но за по-старото поколение. Младите вече почти не страдат от подобни скруполи. А що се касае за турското население в източна България, то никога не се е чувствало като част от нацията. Още от Освобождението цели поколения не знаеха бъкел български и си живееха с турско самосъзнание...
цитирай
16. theeconomist - Блонди, това са "шехерезади", нагнетяващи етническо напрежение у нас!
17.03.2014 09:29
А това е подсъдно...ако го изразяваш в писмен или устен вид на обществено място или в медия.
Друг път мисли преди да пишеш...

п.п. освен това примера ти не е удачен, защото никой няма у нас да гласува да отиде към Турция. Ще си загубят европаспортчетата...

Направи ли разсада...?
цитирай
17. blondinkas4uk09 - Djani,
17.03.2014 11:13
за регионите, така е, наистина, и това е продиктувано от чисто практични съображения. Предполагам иначе доста малки държави щяха да бъдат в много неблагоприятна ситуация. Освен това, така държавите имат възможност да се цепят както си искат вътре, в клубове по интереси, :) (макар и това да е скъпо струващо забавление) и след това да влизат самостоятелно в по-големи формирования.
цитирай
18. blondinkas4uk09 - Тheeconomist, скъпи Панчо, :)
17.03.2014 11:29
честно да си призная от няколко седмици си давам сметка, че само ме напира да пиша неща, които са в малко съмнителни отношения със закона, но реших и този път да рискувам, защото гледам, че и други рискуват да нагнетяват напрежение, а с ЕС, а с Русия, че даже и с НАТО. :)
Ако казваш, че примерът ми не е удачен, значи ти си ме подвел :), защото, нали, написа, че ще напускаш ЕС, пък и други хора искаха да направят същото, и аз, Блондинка, взех че реших, че европаспортчетата не интересуват никого.
Обаче, сега ако се окаже, че те имат значение за група от хора, за да останат част от България, ами значи влизането ни в ЕС, поне от тази гледна точка, е било много мъдро решение. Съвсем се обърках! :)
Разсадчето за доматите направих, магданоз посадих и най-вече.... от вчера си хапвам марулки от лехичката. А ти... имаш ли марулки? :)
цитирай
19. blackpredator - Блонди,
17.03.2014 15:31
blondinkas4uk09 написа:
Разсадчето за доматите направих, магданоз посадих и най-вече.... от вчера си хапвам марулки от лехичката. А ти... имаш ли марулки? :)

вече съм писал при Икономиста, че доматите у блога ще ги скубе Пискова като марихуана.
Само две на китка и то колтучени...от нея...

Що се отнаса за марулките, требе ти сърп за чука, иначе референдум...;P
цитирай
20. blondinkas4uk09 - Блеки,
17.03.2014 16:27
прав си, наистина: засега нямам сърп, но никой не е идеален. :)

За марихуаната: А дано да разхлабят малко хватката, че е срамота, големи хора сме, на по 80 - 90 години станахме, за по едно косче до Амстердам да ни карат да летим. Нямат ли уважение към белите ни коси? :)

За доматите си, Ние с Икономиста, не се притесняваме, защото ще ги вкараме в Червената книга като рядък вид - последните български сортове, и така ще ги защитим от изскубване. Виждаш, че сме го измислили, домати ще има. :) :) :)
цитирай
21. blondinkas4uk09 - Скъпи ми, Брю, не ти вярвам :)
17.03.2014 16:33
и знаеш ли защо... защото аз на никого нищо лошо не бих направила за едно агне и за едно буре с вино... пък и за много повече.
цитирай
22. ko642 - Добър пост! От коментарите най- ...
17.03.2014 16:50
Добър пост! От коментарите най- точен според мен е 9 на freeoldmen. Бих допълнил че ако в България се живееше добре и 'братята Македонци" биха се присъединили доброволно. Нали и за това се набутахме в ЕС, защото там се живее добре и мнозинството българи си мислеше че и нас ще ни огрее.

Много хора тук дават пример с Гърция - как е на издръжка не ЕС. Да ама Гърция е една и ЕС едва ли ще се върже пак а и да не забравяме че гърците са били под терор до 74-та и са си извоювали демокрацията с пот и кръв.
цитирай
23. blondinkas4uk09 - Да, Ко642, и на мен този коментар на
17.03.2014 17:01
Freeoldmen, много ми харесва. Прав си, нещата са много прости: живее се добре в една държава, хората чувстват, че към тях се отнасят с респект - съответно всички искат да живеят в нея; живее се зле - всички искат да избягат от нея.
За наше съжаление, няма да ни огрее, ей така да ни дундуркат, ще трябва и ние да дадем нещо на света. :)
цитирай
24. theeconomist - Блонди, аз съм манипулатор, не ме слушай мен!
17.03.2014 18:42
blondinkas4uk09 написа:
честно да си призная от няколко седмици си давам сметка, че само ме напира да пиша неща, които са в малко съмнителни отношения със закона, но реших и този път да рискувам, защото гледам, че и други рискуват да нагнетяват напрежение, а с ЕС, а с Русия, че даже и с НАТО. :)
Ако казваш, че примерът ми не е удачен, значи ти си ме подвел :), защото, нали, написа, че ще напускаш ЕС, пък и други хора искаха да направят същото, и аз, Блондинка, взех че реших, че европаспортчетата не интересуват никого.
Обаче, сега ако се окаже, че те имат значение за група от хора, за да останат част от България, ами значи влизането ни в ЕС, поне от тази гледна точка, е било много мъдро решение. Съвсем се обърках! :)
Разсадчето за доматите направих, магданоз посадих и най-вече.... от вчера си хапвам марулки от лехичката. А ти... имаш ли марулки? :)


Зор за пашапорти на ЕС имат точно тия, дето немогат да се изхранват тук. Аз тук проблеми нямам....Мога и носа да не си показвам навън, освен за почивка и да си навестявам сметките...

Основно почивам в Шурция в Ичмелеер..., чувала ли си го? През това време тук ми поливат доматите.
Марули, салати, лук и репи не гледам!
Само доматки, крастахуйки и тивкички.....:-))
цитирай
25. germantiger - ...
17.03.2014 18:50
Крим ще "иде" за москалите

Огромна част от Украйна постепенно в ЕС

Кой печели - червените кому онанисти или другите тарикати от запад?!

Ясно е ;) кой би, но не е ясно на какво се радват толкова зачервените бг"казаци" в блог.бг - заради това, че някой спечелил "битката за Крим", пък загубил войната въобще (за Украйна итн)

...

ВСЕ СИ МИСЛЯ, ЧЕ НАЙ-НЕУМНИ (да не драсна тъпи) СА ЦИГАНКИТЕ - ТЕ СА БРЮНЕТКИ, така-че блондинките са класи над всякаква ниггагмеж.

РУСО ГЛАДНО НЕМА... И ПЕШ НЕ ХОДИ ;)
цитирай
26. blondinkas4uk09 - Панчо,
17.03.2014 19:37
Не бях чувала за Ичмелер, но сещаш се, разцъках Гугъл и вече съм в час. :)
Иначе и аз обожавам да почивам в Турция, най-вече защото хранатa е не-ве-ро-ят-на! :) Обаче, за съжаление, рядко ми се случва, тъй като аз съм много стисната, а таксите за яхтените пристанища в Турция са потресаващо високи. Та, от тази гледна точка, имам уклон към гръцките острови. :)
цитирай
27. blondinkas4uk09 - Germantiger,
17.03.2014 19:43
благодаря ти за коментара и подкрепата за Блондинките. (упс, за малко да напиша Блондинки с малко "Б". :)

Хубаво е, че всички ще сме щастливи накрая: и Крим, и Украйна, и ние в блога :).

цитирай
28. germantiger - ...
17.03.2014 20:31
24. theeconomist -
Основно почивам в Шурция в Ичмелеер..., чувала ли си го? През това време тук ми поливат доматите.
Марули, салати, лук и репи не гледам!
Само доматки, крастахуйки и тивкички.....:-))

...

Милото то ;) белким да иде в Кингстън (някой ден му желаем) та да се покаже личен юнак, а той имал доматки, марули и прочие... що тъй "комшо" - аз очаквах да имаш завод за плод зеленчук и ферма за екологични продукти... а на него му ги/ГО поливали, е барем понадигна ли се?!

Преди години беше писал, че разцъквал теннис, когато богатите ходеха вече на голф, но то кому онанист като "манеш" кому, остава... абе топла бира с жена му (опс - уважаваме, грешка - с дъщеря му!) респект юрселф

P.S.
А той се зовял Панчо... "де" да се казваше Пенчо (не Славейков)
Панчо "бе", Панчо, аре Пънчо (пънч е друга бира)
цитирай
29. valentor - Ако сме я докарали до там, че част от ...
17.03.2014 20:51
freeoldmen написа:
Ако сме я докарали до там, че част от България след честно волеизявление на 93% от населението желае да бъде част от друга държава, няма да отида да режа глави, само и само да запазя някаква измислена граница, която е местена стотици пъти през вековете.
Държавата се изгражда от хора с еднакъв мироглед. След като си позволил твоите хора да мечтаят за друго, значи не си достоен да бъдеш суверен...


Фреди,
Мислех си, че си малко по-абстрактен.
Що така взе двойния аршин в кунките, а ?
Можеш да се отпишеш от блога ми,като редовен читател.
Ън, да , както казваш "китайските комунисти са малко мазохисти", и аз потвърждавам : Ъхъ, мазохисти са.
ЧовЕкУт, автор на блога си, представя един прост тест /мисля че същото го прочете при мен по-рано/ , обаче Вий веднага удряте едно копито на ледът, по който се плъзгате, също, както е казал народецът " кът магаре на лед".
Гадно ли ви /с малко "В/ е ?
Нека да ви е гадно.
Мама ви мръсна.
Къв е проблемът ли ?
Проблемът е много прост /зд/.
Вие не знаете на кого служите.

VALENTOR
цитирай
30. freeoldmen - valentor, успокой се бе, човек!
17.03.2014 21:12
Нали и аз ако не те чета, ще си стоиш сам в блогчето...:-)
Абе клиентите ти знаят ли какви ги пишеш из блоговете?
цитирай
31. dobronameren - Тестът е чудесен.
17.03.2014 21:16
Много ми хареса. Браво!
цитирай
32. blondinkas4uk09 - Ей, много Ви, моля, хора,
17.03.2014 21:28
аз съм дама, не мога да чета обидни коментари. Бъдете любезни към другите и те ще ви отвърнат със същото.

цитирай
33. blondinkas4uk09 - В интерес на истината, Germantiger,
17.03.2014 21:30
не зная как се казва Theeconomist,, аз му казвам Панчо, защото Theeconomist ми е много дълго.
цитирай
34. valentor - Нали и аз ако не те чета, ще си стоиш ...
17.03.2014 21:35
freeoldmen написа:
Нали и аз ако не те чета, ще си стоиш сам в блогчето...:-)
Абе клиентите ти знаят ли какви ги пишеш из блоговете?

Ау ,Фреди, ти мина на началните уроци, "да урониш другарчето си"
Нъл съ сещаш , че ми е през оная работа, според твоята представа "дали съм четен".
вЕрно, такива тикви не могат да вдянат нещо , което би било резултат от мисловен процес, за който в тази територия се казва, че има основната характеристика да е болезнен.
Фреди, нещо се обЪркахмЕ сЪ ЦЕННОСТНАТА/АКСИОЛОГИЧЕСКАТА система, не мислиш ли ?
Въх на втори прочит,де, си стигнал до нЕкво прозрение, ли ?
АмЪ усещам ,че нещо си изнервен,а?
Що тъй, душа ?
Фреди, ни х.йя не става от вас,душо.
Гола вода сте
цитирай
35. germantiger - реКАПИТУЛАЦИЯ - ПУТИН - КАПУТ'ИН
17.03.2014 21:39
blondinkas4uk09 написа:
не зная как се казва Theeconomist,, аз му казвам Панчо, защото Theeconomist ми е много дълго.


Пънчо, Панчо, Беа, Кике, Хави - "все тая", няма значение - важното е да еу лево ;)

Айде стига съм се зевзечел с човеЧЕто, постинга не заслужава да гообръщаме на пазар.

...

P.S.
ПОСТИНГА ТИ Е ЧУДЕСНО НАПИСАН - ЛАКОНИЧЕН, ЯСЕН, ПРОВОКАТИВЕН, ЧЕ И НЕ ДАЙ БОГ ИСТИНЕН
цитирай
36. getmans1 - Извинявам се че трябва да го напиша:Eто нещо написано от „промит мозък“!
17.03.2014 21:55
djani написа:
Света все повече са превръща в такъв на регионите, а не на държавите. И това е продиктувано предимно от икономически интереси. По тази причина е висок и процента на гласувалите в Крим за Русия, където населението ще се чувства икономически по-обезпечено. За това ще са и референдумите в Италия, Испания и Шотландия. Носталгията по националното се превръща все повече в сантимент, но за по-старото поколение. Младите вече почти не страдат от подобни скруполи. А що се касае за турското население в източна България, то никога не се е чувствало като част от нацията. Още от Освобождението цели поколения не знаеха бъкел български и си живееха с турско самосъзнание...


Дори когато са се били във войните наравно със всички останали, крак до крак и рамо до рамо?
Глупости на търкалета!:)))) / за турците, е въпроса/

И хубавото е че навреме „си зачепкахте доматите и марулките“ и дано оскубете достатъчно плевели и колтуци и с тях да затрупате глупостите си. А, ако метнете отгоре и един полиетилен и малко пръст ще получите чудесен компост.
Просто е, и екологично:)))
цитирай
37. blondinkas4uk09 - Благодаря ти много,
17.03.2014 22:58
Добронамерен! :)
цитирай
38. blondinkas4uk09 - Getmans1,
17.03.2014 23:02
благодаря ти за споделеното мнение! :)
цитирай
39. mt46 - Може ли да те тествам?...
18.03.2014 17:53
Ако възникне такава ситуация у нас, САЩ и НАТО кого биха подкрепили - България или Турция?...
ПП: Надявам се, че няма да ме удариш с чук... :)
цитирай
40. blondinkas4uk09 - Maрин, както се казва: Благодаря за въпроса! :)
18.03.2014 20:00
Макар и това да зависи от много неща, ако трябва да дам отговор без да се впускам в подробности, САЩ и НАТО в тази ситуация не биха подкрепили нито България нито Турция, защото не се намесват в конфликти между страните членки, което автоматично ще бъде в полза на Турция.
Знаеш ли, аз обаче в тази ситуация съм напълно съгласна с това, което казва Фрийолдмен в коментар 9: ако над 90% от хората от този регион поискат да са част от друга държава, за мен е справедливо да се уважи желанието им, както и в момента смятам че вероятно е нормално да се уважи желанието и на гражданите на Крим. Аз нямам проблем, мен не ме боли :), защото за мен са по-важни желанията на хората, отколкото държавните граници. Просто не мисля, че е редно да няма диалог между Укарайна и Русия, защото както казах: Украйна сигурно я боли.
Прочетох изказването на германския социалист Г. Гизи, което си публикувал и смятам, че в него също има неща, които са безспорно верни. Изобщо, аз не съм някакъв сляп или заклет привърженик на ЕС или НАТО. Нещо повече, това да бъда на страната на някого, независимо какво прави, за мен е изключително едностранчиво. Например, не смятам, че беше редно НАТО да се намесят в конфликта в бивша Югославия. Разбирам и това, че се грижат за своите интереси (но всяка държава и организация го правят). Имат и други недостатъци, които също ме дразнят. Просто манталитета на хората, организацията на живот и манталитета на държвите от ЕС и САЩ ми допадат повече, отколкото съответните в Русия, което изобщо не означава, че не харесвам нищо в Русия. Също, не би ми харесало да се окажем във война срещу Русия. Нас ни свързват много неща и между нас има близост, която е трудно да бъде разрушена, а и не трябва. Но трябва да се грижим и за собствените си интереси. Надявам се никога да не се налага във война да избираме между НАТО и Русия (но то това не зависи от нас, тъй като ще бъдем разпределени към една от двете страни), защото ще бъде наистина много трагично. (P.S. Но то всъщност беше трагично и когато през 1944 г. ни сложиха в един кюп с Русия.)
цитирай
41. pvdaskalov - Четох, четох и...
18.03.2014 23:25
... преди да ви разкажа един виц, предлагам да спретнем набързо референдум за присъединяването ни към Швейцария. Аз, впрочем, макар и да го предлагам, зная преварително резултата - 93 процента ще са против, защото... ще трябва да се работи така, че да ни плющят ушите.
Сега - вицът. Измислих го преди няколко дни, без да зная дали ще намери приложение. Обаче той е подходящ за случая с референдума в Крим - кой как го разбира...
Разсъблича се млада жена пред лекар. Изненадан от пищните й форми, той нетактично пита: "Си-ли-кон?"
"О, не-е-е! Кобила съм..." - обидена отговаря пациентката.
Поздрави за умелото раздвижване на мозъците!
Пи-Ер
цитирай
42. blondinkas4uk09 - Скъпи Пи-ер,
19.03.2014 09:24
прав си, то ние решим ли да работим като хората, няма нужда да се присъединяваме към Швейцария, защото ще си станем Швейцария. Само трябва да свикнем с мисълта, че вече сме големи хора и сами трябва да се грижим за себе си.
За вица, радвам се, че намери приложение, обаче тъй като е многопластов, сега цял ден ще се върти в русата ми главица и ще откривам все нови и нови негови измерения. :)
Благодаря ти, че ме правиш по-умна! :)
цитирай
43. pvdaskalov - Не, драга Силвия!
19.03.2014 16:11
Не, не мога никого да направя по-умен по простата причина, че саният аз се нуждая от акъл и помощ. Тази сутрин в 7:30, сънен, сънен, без да искам, излязох от Скайпа си и сега не мога да се върна в него. 100 несполучливи опита, а имам да посрещам братовчед от Швейцария. Ще помисли, че няма да го чакам на Аерогарата. Скайпът е единствената ни връзка. Знам от Брю, че ако задействам стационарното РС да заработи, считано от 07:00 тази сутрин (19 март 2014-а), грешката ми ще се поправи. Но като не зная как става, стоя и тъпея нещастен.
Поздрави!
E, днес, 20 март, 11:00, УСПЯХ САМ!!! Паролата ми била с главни букви!!!
цитирай
44. mikolaj - Контратест
21.03.2014 01:48
Моят контратест: представете си, че Турция е изправена пред 2 угрози: крайна ислямизация, или възход на национализма. Националистите твърдят, че с всички сили ще се стремят към влизане в Ес, за да могат да спрат ислямизацията. Млади турски патриоти правят шествия, на които почитат "турските жертви на българския ятаган"; прославят "героя Сюлейман паша"; масово разпространяват книгите на проф. Маккартни, според когото Балканската война е зверска саморазправа с Турция.
И за да стане още по-интересно, тук се намесва ЕС: странно за вас- представете си- хората от ЕС се правят, че не забелязват радикално-националистическите скандирания. Арменците по целия свят надават вой, че случващото се е нечувано и е по-добре Турция да бъде ислямизирана, отколкото да се превърне в новата Османска империя.

Кого от всички бихте подкрепили? Аз лично- нито една от страните. Между две злини не се избира.

Ако някой не ме е разбрал, да почете за кланетата във Волин и за СС Галициен.
цитирай
45. blondinkas4uk09 - Благодаря за контратеста, Mikolaj,
21.03.2014 18:33
честно да си призная и аз не съм склонна да избирам между две злини. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondinkas4uk09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523731
Постинги: 72
Коментари: 883
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031